Kasutajatingimused

ÜLDINE
1.1. Käesolevad kasutustingimused reguleerivad SilkySoft OÜ, registrikood 14895302, J.Vilmsi 29-29 , Tallinn (Ettevõtja) ja ostu sooritanud isiku (Kliendi) vahel tekkivaid õigussuhteid toodete ostmisel-müümisel www.silkysoft.ee müügikeskkonnas (edaspidi e-poes või veebipoes).
1.2. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad e-poe vahendusel toodete turustamisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigi seadused.
1.3. Ettevõtja võib muuta e-poe kasutustingimusi ja toodete ning teenuste hindasid. Muudatustest teavitatakse e-poe keskkonnas. Tehingule rakendatakse tehingu toimumise hetkel kehtivaid tingimusi ja hindu.
1.4. Toodete valik, hinnad ning allahindlused võivad erineda Ettevõtja jaekaupluste kaubavalikust, hindadest ning allahindlusest.


HIND
2.1. Toodete hinnad on toodud e-poes toodetelehel ning sisaldavad Eesti Vabariigis kehtivat käibemaksu 20%.
2.2. Toodete hinnale lisandub tellimuse vormistamise käigus Kliendi poolt valitud tarneviisile vastav kohaletoimetamise tasu kui e-poes ei ole märgitud teisiti (ehk kui e-poes on märgitud nt“Tasuta tarne”, siis kohaletoimetamise tasu ei lisandu).
2.3. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
2.4. Sooduskoodi olemasolul arvutatakse toote allahindlus peale sooduskoodi sisestamist ostukorvis.
2.5. Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind e-poes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.


TELLIMUSE VORMISTAMINE
3.1. Kauba tellimiseks tuleb valida tootelehel toote värv ja/või suurus või muud nõutud valikud ja kogus ning lisada soovitud tooted ostukorvi vajutades nuppu ”Lisa korvi”.
3.2. Ostukorvis on võimalik koguseid muuta ning tooteid ostukorvist eemaldada kuni toote eest tasumiseni.
3.3. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita ostukorvis nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi punktis 4.5. nimetatud makseviiside.
3.4. Ostukorvis enne makse lõplikku sooritamist, peab klient vastava kinnituskasti juures ise kinnitama, et on tutvunud veebipoe müügitingimustega (ning sealjuures saab ta müügitingimused ka lahti vajutada).
3.5. Tellimuse lõplikuks vormistamiseks tuleb vajutada nuppu “Esita tellimus”.
3.6. Tellimus loetakse lõplikult vormistatuks pärast makse laekumist.
3.7. Teatise tellimuse kinnituse kohta saadab Ettevõtja Kliendi e-posti aadressile.
3.8. Kliendi tellitud Toote puudumisel tühistab Ettevõtja tellimuse. Tellimust võib tühistada nii osaliselt kui täielikult. Tühistatud tellimusest informeeritakse koheselt Klienti. Osalise tühistamise korral võib Ettevõtja küsida Kliendi soove ülejäänud tellimusega ümberkäimiseks – kas see lähetada või samuti tühistada.


TASUMINE
4.1. Veebikeskkonnas (e-poes) sooritatud ostude eest tasub Klient 100% ettemaksuna.
4.2. Makseid vahendab Maksekeskus AS või PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A. (edaspidi “PayPal”) vastavalt valitud makseviisile.
4.3. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel PayPal makselahenduse turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest e-poe arvelduskontole.
4.4. Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le või PayPal’ile .
4.5. Tellimuste eest saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:
4.5.1. Eesti pangalinkidega (Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay);
4.5.2. Krediitkaardiga (nt Visa ja MasterCard) läbi PayPal makselingi; ning
4.5.3. arvega.
4.6. Ostukorvis on võimalik üle vaadata oma tellimus enne selle sisseandmist, muuta koguseid ja tooteid.
4.7. Peale tellimuse ülevaatamist tuleb Kliendil sisestada oma ees ja perenimi, telefoninumber ja e-mail (ja vajadusel ettevõtte nimi) ning suunduda maksma valides endale sobiv makselahendus klikkides soovitud panga lingile või PayPal ikoonile, mis suunab kliendi valitud internetipanka või PayPal keskkonda.
4.7.1. Sisestage oma kasutajatunnus ja paroolid ning sisenege internetipanka/PayPal keskkonda.
4.7.2. Internetipangas/PayPal keskkonnas näete juba täidetud maksekorraldust, kus on kirjas summa, mis kuulub tasumisele www.silkysoft.ee ‘lt ostetud toodete eest.
4.7.3. Tasumine toimub väljaspool e-poodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas.
4.7.4. Tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“, PayPal keskkonnas nupule “Back to merchant”.
4.8. Peale tellimuse esitamist ja kauba eest tasumist saadetakse Kliendile e-posti teel tellimuse kinnitus ja arve .pdf formaadis.
4.9. Veebikeskkonnas (e-pood) silkysoft.ee arveldavaks valuutaks on euro.
4.10. Valides arvega tasumise, saadetakse kliendile e-postile arve. Kaup saadetakse kliendile peale arvel esitatud tasumisele kuuluva summa laekumisest e-poe arvelduskontole.


TARNIMINE
5.1. e-pood tarnib tooteid Eesti Vabariiki.
5.2. Tooted tarnitakse kliendile:
5.2.1. Omniva pakiautomaadi teenusena.
5.3. Saadetised on Omniva jälgimiskeskkonnas jälgitavad aadressil www.track-trace.com/post
5.4. Ettevõtja täidab tellimused, st annab postiasutusele lähetamiseks üle tellimuse hiljemalt kolme tööpäeva jooksul pärast tellimuse kinnitamist. Toote kohalejõudmine Kliendini sõltub postiteenistustest. Orienteeruvad kohalejõudmise ajad on: Eestis: 1-3 tööpäeva
5.5. Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.
5.6. Kauba saatmiskulud kannab ostja, kui e-poes ei ole märgitud teisiti. Vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

TAGANEMISÕIGUS, TOODETE TAGASTAMINE JA VAHETAMINE
6.1. Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda ilma põhjendusi esitamata 14 kalendripäeva jooksul.
6.2. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
6.3. Klient on kohustatud tagastama toote 14 kalendripäeva jooksul arvates päevast, mil Klient või tema nimetatud kolmas isik, kes ei ole kauba vedaja, on saanud toote enda valdusesse. Juhul, kui tellimus koosneb rohkem kui ühest saadetisest, arvestatakse taganemistähtaega viimase paki Kliendini saabumise päevast.
6.4. Kliendid saavad Eesti piires Omniva pakiautomaati tellitud paki tasuta tagastada 14 päeva jooksul, kasutades algses SMS-is sisalduvat uksekoodi või tagastuskoodi. Kui pakiautomaat väljastab tagastamisel aadresskaardi, tuleb see kleepida täpselt vanale aadresskaardile.
6.5. Tehingust taganemisel tagastab Ettevõtja Kliendile tema poolt tasutud summad, sh toote Kliendile toimetamise tasu, kandes tagastatava summa Kliendi pangakontole hiljemalt 14 päeva jooksul peale toote jõudmist Ettevõtjani või Kliendi poolt esitatud tõendi saatmist toote tagasisaatmise kohta. Ettevõtjal on õigus tasutud summade tagastamisega viivitada seni, kuni Klient on toote tagastanud või esitanud tõendi toote tagastamiseks üle andmise kohta postiasutusele.
6.6. Juhul, kui Klient soovib Toote vahetamist, parandamist või asendamist, peab Klient esitama Ettevõtjale vabas vormis kirjaliku (postiga või digiallkirjaga) või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis (e-kiri) vastava sooviavalduse.
6.7. Soovivalduse kättesaamist kinnitab Ettevõtja Kliendile saadetava teatega e-posti teel.
6.8. Sooviavalduses tuleb märkida tellimuse number, informatsioon selle kohta, kas soovitakse toote ümbervahetamist, parandamist või asendamist ning eelmainitud soovi põhjendus.
6.9. Vahetame toote ümber sama hinnaga toote vastu. Kallima toote vastu vahetamisel tuleb hinnavahe kompenseerida kliendi poolt.
6.10. Kui sobivat vahetustoodet ei leidu, on Teil õigus kasutamata ja puhas toode 14 päeva jooksul tagastada.
6.11. Toote vahetamise või asendamise korral kannab Klient kõik toote vahetamise või asendamisega seotud otsesed kulud, välja arvatud juhul, kui tagastatav toode ei vasta tellitule.
6.12. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
6.13. Toote tagastamise ja vahetamise eelduseks on täiesti kasutamata toode, millel on alles kõik etiketid ning olemas on originaalpakend. 
6.14. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele või keelduda kaupa tagasi võtmast ja/või vahetamast ja kauba eest makstud tasu tagasi maksmast.
6.15. Tagastatavad ei ole nahahoolduskosmeetika tooted, mis vastavad Võlaõigusseaduse paragrahvis 53 lõige 4) – sellise asja üleandmine, mis rikneb või vananeb kiiresti; ja 41) – sellise suletud pakendis asja üleandmine, mis ei ole kõlblik tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel ning kui see on pärast kohaletoimetamist avatud – sätestatule.


PRETENSIOONI ESITAMINE
7.1. Ettevõtja vastutab kliendile müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest kliendile, sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmiest kliendile eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Ettevõtja kohustus.
7.2. Toote nõuetele mittevastavuse või toote puuduste avastamisel kohustub Klient sellest koheselt, kuid mitte hiljem kui 2 kuu jooksul mittevastavusest teada saamisest, teavitama Ettevõtjat, saates vastava info e-posti aadressile info@silkysoft.ee või kirjalikult SilkySoft OÜ aadressile J.Vilmsi tee 29-29, Tallinn 10126.
7.3. Lepingule mittevastava või defektse toote korral on Kliendil õigus nõuda Ettevõtjalt kohustuse täitmist, taganeda lepingust või öelda leping üles ning nõuda kahju hüvitamist, hinna alandamist, rahalise kohustuse täitmisega viivitamise korral nõuda viivist.
7.4. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduse korral on Kliendil õigus nõuda toote asendamist nõuetele vastava ja puudusteta toote vastu või tagastada toode Ettevõtja kulul.
Kliendil on õigus nõuda toote ostuhinna alandamist või lepingu lõpetamist ning toote eest tasutud summade tagasinõudmist, kui:  
• Ettevõtjal ei ole võimalik toodet asendada või
• toote asendamine ebaõnnestub või
• Ettevõtja ei ole toote puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud või
• Kliendile tekitatakse põhjendamatuid ebamugavusi.
7.5. Nõuetele mittevastava toote tagastamise korral hüvitatakse Kliendile toote eest tasutud summa koos transpordimaksumusega Kliendi poolt näidatud pangakontole hiljemalt 14 päeva jooksul. Ettevõtjal on õigus tasutud summade tagastamisega viivitada seni, kuni Klient on tema käes oleva toote tagastanud või esitanud tõendi toote tagastamiseks üleandmise kohta postiasutusele.
7.6. Ettevõtja kannab esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale asja parandamisega või asja asendamisega seotud kulud, eelkõige veo-, posti-, töö-, reisi- ja materjalikulud. Järgneva 1,5 aasta jooksul kannab vastavad kulud ettevõtja üksnes juhul, kui pretensioon on õigustatud. Ettevõtja ei hüvita Kliendi tehtud kulutusi toote nõuetele mittevastavuse või puuduste korral ega vastuta nende eest, kui:
7.6.1. Toote väärtus on langenud/toode on kahjustunud Kliendi süül;
7.6.2. Puudused on tekkinud toote mittesihtotstarbelise kasutamise, s.h. hooldusjuhise mittejärgimise tagajärjel;
7.6.3. Toote väärtus on langenud tavapärasel kasutamisel tekkinud loomuliku kulumise tõttu;
7.6.4. Puudub ostu sooritamist tõendav dokumendi koopia.
7.7. Juhul, kui Kliendi ja Ettevõtja vahel on tekkinud erimeelsused toote puuduste osas, on Kliendil õigus pöörduda pretensiooniga Ettevõtja poole, märkides kirjalikus või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis (e-kiri) esitatud kaebuses ära oma nimi ja kontaktandmed, kaebuse esitamise kuupäev, tootel esinev puudus ning omapoolne soovitav lahendus. Ettevõtja vastab Kliendi kaebusele kirjalikus või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis (e-kiri) 15 päeva jooksul. Kui ostjal on veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@silkysoft.ee või helistada telefonil +372 55527670
7.8. Juhul, kui Klient ja Ettevõtja ei saavuta vaidluse osas kokkulepet, on Kliendil õigus pöörduda vaidluse kohtuväliseks lahendamiseks Eestis tarbijakaitseameti juures tegutseva tarbijavaidluste komisjoni poole.
Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada Kliendi ja Ettevõtja vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Kliendi kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Vaidluste lahendamisel Eestis tarbijakaitseameti juures lähtutakse Eesti Vabariigi seadustest.
7.9. Komisjoni otsusega mittenõustumisel on pooltel õigus pöörduda Ettevõtja asukohajärgsesse maakohtusse.

ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE
8.1. e-poe tellimuste keskkonnas säilitatavaid andmeid Kliendi ja tema tellimuste kohta käsitletakse konfidentsiaalse informatsioonina. Ettevõtja ei avalda talle teatavaks saanud andmeid kolmandatele osapooltele.
8.2. Andmeside Kliendi ja pankade ning kaardimaksekeskuse vahel on krüpteeritud, mis tagab Kliendi isikuandmete ja pangarekvisiitide turvalisuse. Ettevõtjal puudub ligipääs Kliendi konfidentsiaalsetele panga- ja maksekaardi rekvisiitidele.
8.3. Kliendi poolt Ettevõtjale ostu sooritamisel esitatud isikuandmed on kaitstud ning neid töödeldakse vastavalt isikuandmete kaitse seaduse nõuetele.
Isikuandmeid kogutakse ning neid töödeldakse järgmistel eesmärkidel: ostuanalüüside ja kokkuvõtete tegemiseks, Kliendile pakkumiste tegemiseks, aga ka Kliendi rahulolu küsitluste korraldamiseks.
8.4. Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi, sisestades veebilehel e-posti aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
8.5. Kliendil on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldavas e-kirjas toodud juhiseid.
8.6. Kliendi isikuandmeid töötleb Silkysoft OÜ (registrikood 14895302, J.Vilmsi 29 , 10126 Tallinn).
8.7. SilkySoft OÜ võib volitada isikuandmeid töötlema teisi juriidilisi isikuid (volitatud töötleja) tingimusel, et sellise töötlejaga on sõlmitud leping, mille kohaselt volitatud töötleja on kohustatud hoidma töödeldavad isikuandmed konfidentsiaalsetena ning tagama isikuandmete kaitse vastavalt seaduses sätestatud nõuetele.
8.8. Ajakohase juriidiliste isikute nimekirja teeb SilkySoft OÜ Kliendile kättesaadavaks Kliendi taotluse alusel, mis on esitatud kirjalikult Silkysoft OÜ aadressile J.Vilmsitee 29-29, 10126 Tallinn või digiallkirjastatuna aadressile info@silkysoft.ee

 

Start typing and press Enter to search

Ostukorv
Liitu SilkySofti meililinglistiga, et olla kursis uudiste ja uute toodetega. Kõigile liitujatele esimeselt ostult -10%.