Üldist
Mis pood on SilkySoft?
SilkySoft on e-pood, mille fookuses on müüa erinevaid nahasõbralikke tooteid. Tooted on mõnusad kasutada kõigile, kuid eriti sobilikud neile, kel on väga õrn või tundlik nahk. Samuti neil, kel on nahaprobleeme nagu näiteks ekseem dermatiit vmt. Olles alles alustanud, on esialgu rohkem tooteid beebidele ja väikelastele, kuid ajapikku täiendame oma tootevalikut ja lisame valikusse tooteid ka täiskasvanutele. Juba praegu saab osta kõikidele sobivat nahakosmeetikat.
Kas teie toodetevalik laieneb?
Jah, kindlasti. Olles alles alustanud, on esialgu tootevalik kitsam ja rohkem on asju beebidele ja väikelastele. Tulevikus on plaanis kindlasti ka selle fookusgrupi tootevalikut laiendada, kuid kindlasti hakata pakkuma ka mõnusaid nahasõbralikke tooteid täiskasvanutele. Lisaks soovime kindlasti lisada oma valikusse õhuniisutajaid, voodipesu suurte mõõdus, laiemat valikut nahakosmeetikat, looduslikke ja ökoloogilisi pesupesemisaineid jpm.
Toodete tarne
Kui kiiresti jõuab kaup kohale?
Omalt poolt proovime anda endast parima, et kaup jõuaks Teieni võimalikult kiiresti. Üldjuhul 1-3 tööpäeva jooksul. Tellimused mis on esitatatud ning makstud tööpäevadel enne kella 17:00 jõuavad üldjuhul kohale järgmise päeva jooksul. Nädalavahetustel tellitud tooted jõuavad üldjuhul kohale hiljemalt järgmise nädala teisipäevaks.
Kui palju maksab kauba tellimine pakiautomaati?
Veebipoe avamise puhul oleme otsustanud pakkuda oma klientidele tasuta tarnet suve lõpuni st augusti kuu lõpuni. Seega – suvi 2020 jooksul ostu sooritades ei pea klient midagi maksma.
Kas kulleriga saab ka kauba koju tellida?
Hetkeseisuga mitte, kuid palume suurema tellimuse kontakteeruda meiega otse e-mailil info@silkysoft.ee.
Kuidas toimub tarne?
Kaupade tarneks kasutame Omniva pakiautomaatide teenust ja võrgustikku.
Mida teha, kui mulle tellitud kaup mingil põhjusel ei sobi?
Kui Teile tellitud kaup mingil põhjusel siiski ei sobi, saate selle 14 päeva jooksul tasuta tagastada, kasutades Omniva poolt saadetud SMS-is olevat tagastuskoodi. Kauba tagastamist ei pea te kuidagi põhjendama.
Kui aga soovite kaupa vahetada või asendada, palume Teil kirjutada oma soovist e-maili aadressile info@silkysoft.ee või kontakteeruda e-poe kontaktlehe vahendusel. Palume, et lisaksite kirja ka oma tellimuse numbri ja kirjeldaksite oma soovi ning põhjuseid. Toote vahetamise või asendamise korral kannab Klient kõik toote vahetamise või asendamisega seotud otsesed kulud, välja arvatud juhul, kui tagastatav toode ei vasta tellitule.
14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
Täpsemalt saate lugeda toodete tagastamise ja ümbervahetamise kohta meie Kasutajatingimuste lehelt siit.